Wsteczna kompatybilność wspierana przez chmurę na XO raczej mało prawdopodobna
Wsteczna kompatybilność, która miałaby być wspierana przez chmurę jest raczej mało prawdopodobna na Xboxie One. A przynajmniej tak twierdzi dyrektor ds. planowania i zarządzania produktem w dziale Xboxa, Albert Penello.
Wsteczna kompatybilność, która miałaby być wspierana przez chmurę jest raczej mało prawdopodobna na Xboxie One. A przynajmniej tak twierdzi dyrektor ds. planowania i zarządzania produktem w dziale Xboxa, Albert Penello.
Wygląda na to, że granie przez chmurę ma sens jedynie wtedy, gdy posiadamy naprawdę potężne łącze, a z tym jak wiadomo, wciąż bywa różnie i nie u każdego usługa działałaby sprawnie.
[cytat=Albert Penello]To jest świetne i zarazem problematyczne. Doprawdy kapitalne, jeśli akurat posiadacie najlepsze łącze internetowe na świecie. Wówczas działa lepiej, niż moglibyście przypuszczać. (...) Trzeba wziąć pod uwagę kontrolę jakości tej usługi, poziom tolerancji, jaką mają względem niej ludzie, gdy kiepsko działa. Wyobrażacie sobie, by w dzisiejszych czasach nie mieć wpływu na jakość oferowanej usługi, nie móc upewnić się, że działa sprawnie albo być zmuszonym przekazać komuś informację, że nie może z niej skorzystać?[/cytat]
Penello dodał, że będą bacznie przyglądać się konkurencji i ich usłudze Gaikai. Są ciekawi, jak Sony upora się ze wszystkimi przeszkodami. Zdają sobie sprawę, że uruchamianie gier w chmurze jest jak najbardziej możliwe, ale na chwilę obecną dość problematyczne.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 45 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1986, kończy 38 lat
ur. 1970, kończy 54 lat