Microsoft pójdzie drogą Netflixa? Xbox Game Pass może otrzymać tańszą wersję z reklamami
Według niepotwierdzonych informacji Microsoft ma rozważać wprowadzenie na rynek taniego abonamentu Game Pass. Jednym z jego głównych założeń byłyby reklamy.
Według niepotwierdzonych informacji Microsoft ma rozważać wprowadzenie na rynek taniego abonamentu Game Pass. Jednym z jego głównych założeń byłyby reklamy.
Wygląda na to, że Microsoft ma kolejny pomysł na to, jak zachęcić kolejne osoby do sięgnięcia po Xbox Game Pass. Gigant z Redmond ma rozważać wprowadzenie tańszego abonamentu, w którym wyświetlane będą reklamy. Użytkownicy mieliby zapłacić za taką usługę stosunkowo niewiele, bo zaledwie 3 euro miesięcznie.
Za tę kwotę abonenci otrzymaliby dostęp do biblioteki "ponad 100 gier" na konsole Xbox, ale bez wszystkich dodatkowych profitów, które zawarte są w najdroższym pakiecie Ultimate, takich jak EA Play czy możliwość gry w chmurze. Istotną różnicą miałby być również brak tytułów first-party w dniu premiery. Te w najtańszym progu miałyby pojawiać się dopiero po sześciu miesiącach od debiutu na rynku.
Na ten moment są to jedynie nieoficjalne informacje, ale coś może być na rzeczy. Warto bowiem przypomnieć, że Microsoft niedawno złożył patent na wyświetlanie spersonalizowanych reklam w czasie rozgrywki. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko czekać na dalszy rozwój wydarzeń.
Źródło: resetera.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat