Szósty sezon [link id=12522]Mad Men[/link] pokazuje kolejne losy pracowników Sterling Cooper Draper Pryce. O tym, czy każdy pracujący w reklamie chciałby być Donem Draperem, co zmieniło się w tej branży od lat 60. i jak wyglądałby serial, gdyby jego akcję osadzono w Polsce, rozmawiamy z Pawłem Loedlem, dyrektorem działu strategii agencji reklamowej Pride&Glory.

"/> Szósty sezon [link id=12522]Mad Men[/link] pokazuje kolejne losy pracowników Sterling Cooper Draper Pryce. O tym, czy każdy pracujący w reklamie chciałby być Donem Draperem, co zmieniło się w tej branży od lat 60. i jak wyglądałby serial, gdyby jego akcję osadzono w Polsce, rozmawiamy z Pawłem Loedlem, dyrektorem działu strategii agencji reklamowej Pride&Glory.

"/> Szósty sezon [link id=12522]Mad Men[/link] pokazuje kolejne losy pracowników Sterling Cooper Draper Pryce. O tym, czy każdy pracujący w reklamie chciałby być Donem Draperem, co zmieniło się w tej branży od lat 60. i jak wyglądałby serial, gdyby jego akcję osadzono w Polsce, rozmawiamy z Pawłem Loedlem, dyrektorem działu strategii agencji reklamowej Pride&Glory.

"/>
Reklama
placeholder
Reklama
ZAMKNIJ
placeholder
placeholder
Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV