Film Blade Runner 2049 w czasie pierwszego weekendu wyświetlania odnotował znacznie niższe od początkowo zakładanych wyniki finansowe w box office. Choć sytuacja zdaje się relatywnie poprawiać w obecnym tygodniu, to jednak wpływy produkcji są na tyle niskie, że w dalszym ciągu mówi się o klapie w tej materii. Wśród komentatorów panuje opinia, że przyczyną takiego obrotu spraw jest choćby strategia marketingowa, w ramach której z góry założono, iż aura tajemnicy wokół ekranowej historii przyciągnie do kin nawet tych, którzy nie są zaznajomieni z Blade Runner. Do sprawy odniósł się teraz reżyser, Denis Villeneuve:
Dodając:
Zobacz także:
Z kolei jeden z włodarzy Alcon Entertainment, Andrew Cosgrove, wyznał, że produkcja miała początkowo nosić inny tytuł - Blade Runner: Android Dreams. Zmieniono go jednak, gdyż nowa propozycja miała być klarowniejsza i prostsza w odbiorze.
Źródło: The Playlist / zdjęcie główne: Warner Bros.