Producentka w rozmowie z The New York Times zdradziła, że ocena popularności serialu, który jest streamowany przez internet to trudne zadanie. Z kolei przedstawiciele platformy Netflix bardzo rzadko wypowiadają na temat oglądalności swoich produkcji, co irytuje producentów. Jenji Kohan teoretycznie nie ma na co narzekać, bo według Netflixa jej serial - Orange Is The New Black jest najchętniej oglądaną pozycją na platformie. Osiąga ona lepsze rezultaty od House of Cards.

- Netflix we wszystkim co tyczy się oglądalności jest bardzo tajemniczy. Mówią rzeczy w stylu: "jesteśmy bardzo zadowoleni". I tyle. Tak naprawdę do dziś nie wiem, ile ludzi ogląda "Orange Is The New Black" i pewnie nigdy się nie dowiem. Cieszy, że otrzymaliśmy zamówienie drugiego sezonu. Trochę tęsknię za robieniem seriali dla tradycyjnej telewizji, ale jeśli można zrobić coś innego, to jestem na to gotowa - powiedziała Kohan.

Drugi sezon Orange Is The New Black zadebiutuje na platformie Netflix latem 2014 roku.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj