Nowy BioShock bez Rapture i Columbii. Projekt przeniesie graczy do nowego świata
Nowy BioShock powstaje od kilku miesięcy. Produkcja nie ma jeszcze dokładnego tytułu ani daty premiery, ale wiemy, że zabierze nas w zupełnie nowe miejsca.
Nowy BioShock powstaje od kilku miesięcy. Produkcja nie ma jeszcze dokładnego tytułu ani daty premiery, ale wiemy, że zabierze nas w zupełnie nowe miejsca.
BioShock 4 zapowiedziano w grudniu ubiegłego roku, ale do premiery gry jeszcze długa droga. Twórcy ze studia Cloud Chamber, specjalnie powołanego do stworzenia tego projektu, najprawdopodobniej dopiero kreują swoją wizję wirtualnego świata. W ogłoszeniu o pracę widnieje wzmianka, że studio chce stworzyć "nowy fantastyczny świat", co może oznaczać porzucenie podwodnego Raputre oraz podniebnej Columbii.
Jak czytamy w ogłoszeniach o pracę, gra aktualnie powstaje na silniku Unreal Engine 4. Narzędzie to ma już swoje lata, a firma Epic już pokazała 5 wersję silnika. Biorąc pod uwagę, że BioShock 4 szykowany jest z myślą o PS5 i Xbox Series można spodziewać się, że Cloud Chamber przeniesie swój projekt na nowszą technologię. Tym bardziej, że w lutym Take Two ujawniło, iż nowy BioShock będzie w produkcji "przez następnych kilka lat".
Źródło: cloudchamberstudios.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat