Nowy BioShock bez Rapture i Columbii. Projekt przeniesie graczy do nowego świata
Nowy BioShock powstaje od kilku miesięcy. Produkcja nie ma jeszcze dokładnego tytułu ani daty premiery, ale wiemy, że zabierze nas w zupełnie nowe miejsca.
Nowy BioShock powstaje od kilku miesięcy. Produkcja nie ma jeszcze dokładnego tytułu ani daty premiery, ale wiemy, że zabierze nas w zupełnie nowe miejsca.
BioShock 4 zapowiedziano w grudniu ubiegłego roku, ale do premiery gry jeszcze długa droga. Twórcy ze studia Cloud Chamber, specjalnie powołanego do stworzenia tego projektu, najprawdopodobniej dopiero kreują swoją wizję wirtualnego świata. W ogłoszeniu o pracę widnieje wzmianka, że studio chce stworzyć "nowy fantastyczny świat", co może oznaczać porzucenie podwodnego Raputre oraz podniebnej Columbii.
Jak czytamy w ogłoszeniach o pracę, gra aktualnie powstaje na silniku Unreal Engine 4. Narzędzie to ma już swoje lata, a firma Epic już pokazała 5 wersję silnika. Biorąc pod uwagę, że BioShock 4 szykowany jest z myślą o PS5 i Xbox Series można spodziewać się, że Cloud Chamber przeniesie swój projekt na nowszą technologię. Tym bardziej, że w lutym Take Two ujawniło, iż nowy BioShock będzie w produkcji "przez następnych kilka lat".
Źródło: cloudchamberstudios.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1960, kończy 64 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1967, kończy 57 lat