Resident Evil 7 ze skalowanym stopniem trudności
Capcom zapowiada powrót do skalowania stopnia trudności rozgrywki pod umiejętności gracza. Resident Evil 7 będzie korzystał z takiego udogodnienia.
Capcom zapowiada powrót do skalowania stopnia trudności rozgrywki pod umiejętności gracza. Resident Evil 7 będzie korzystał z takiego udogodnienia.
Zdarza się, że gry są zbyt trudne, a innym razem zbyt łatwe. Capcom przy okazji wielkiego powrotu marki Resident Evil chce uniknąć problemów z trudnością gry i zapowiada skalowanie stopnia trudności. Resident Evil 7 będzie pierwszą od czasów Resident Evil 4 odsłoną cyklu, w której to udogodnienie się pojawi.
Czytaj także: For Honor: Gra nie otrzyma płatnych dodatków do trybu multiplayer
Chodzi o to, żeby gra była dostępna dla przeciętnego gracza, który ceni sobie dobrą zabawę, a niekoniecznie chce często oglądać napis zwiastujący śmierć bohatera.
- Powiedzmy, że rozgrywasz sekwencję i giniesz, bo nie jesteś w stanie jej przejść w określonym czasie. Jeśli kilkukrotnie polegniesz w tej sekwencji, to gra automatycznie zaadaptuje się do umiejętności gracza i delikatnie obniży poziom trudności, dzięki czemu zyskasz większą szansę na przejście danego fragmentu - Jun Takeuchi, producent gry, wyjaśnia na łamach PlayStation Magazine.
Po przejściu kłopotliwej lokacji poziom trudności gry ma wrócić do swoich podstawowych parametrów. Z kolei, jeśli gra uzna, że graczowi idzie zbyt łatwo, to delikatnie podniesie trudność rozgrywki, tak aby Resident Evil 7 był produkcją przystępną ale równocześnie wymagającą.
Premiera gry w styczniu na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.
Źródło: powerupgaming.co.uk / fot. Capcom
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat