Śródziemie: Cień Wojny z koszmarnie długimi czasami wczytywania
Deweloperzy gry Śródziemie: Cień Wojny zmagają się z problemami, jakie dotykają wersję na Xbox One. Na Xbox One X tego nie doświadczają.
Deweloperzy gry Śródziemie: Cień Wojny zmagają się z problemami, jakie dotykają wersję na Xbox One. Na Xbox One X tego nie doświadczają.
Być może poznaliśmy powód, dla którego Warner Bros. Interactive Entertainment w porozumieniu z Monolith Studios zdecydowały się na przesunięcie premiery gry Middle Earth: Shadow of War. Chodzi o optymalizację pod konsolę Xbox One. Konkretnie o czasy wczytywania gry, które już na tym etapie prac nad projektem są zmorą deweloperów.
Czytaj także: Troy Baker powraca jako Talion w grze Śródziemie: Cień Wojny
Dla graczy, którzy posiadać będą Xbox One X największą zaletą będą czasy wczytywania gry. W dev-kicie Xbox One wczytywanie jednego ze światów trwa kilka minut. To całkiem dużo. W Xbox One X ładuje się on w kilka sekund - mówi Bob Roberts, szef działu projektowego gry.
Roberts nie mówi o powodach opóźnienia premiery, ale możemy przypuszczać, że właśnie skrócenie czasów wczytywania może stanowić wyzwanie, któremu Monolith Studios chce podołać.
Roberts porusza też kwestię płynności rozgrywki i obiecuje, że nawet podczas epickich bitew z setkami postaci na ekranie studio stara się utrzymać stałe 30 klatek na sekundę.
Śródziemie: Cień Wojny zmierza na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz na komputery PC.
Źródło: sirusgaming.info / fot. WBIE
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat