Śródziemie: Cień Wojny z koszmarnie długimi czasami wczytywania
Deweloperzy gry Śródziemie: Cień Wojny zmagają się z problemami, jakie dotykają wersję na Xbox One. Na Xbox One X tego nie doświadczają.
Deweloperzy gry Śródziemie: Cień Wojny zmagają się z problemami, jakie dotykają wersję na Xbox One. Na Xbox One X tego nie doświadczają.
Być może poznaliśmy powód, dla którego Warner Bros. Interactive Entertainment w porozumieniu z Monolith Studios zdecydowały się na przesunięcie premiery gry Middle Earth: Shadow of War. Chodzi o optymalizację pod konsolę Xbox One. Konkretnie o czasy wczytywania gry, które już na tym etapie prac nad projektem są zmorą deweloperów.
Czytaj także: Troy Baker powraca jako Talion w grze Śródziemie: Cień Wojny
Dla graczy, którzy posiadać będą Xbox One X największą zaletą będą czasy wczytywania gry. W dev-kicie Xbox One wczytywanie jednego ze światów trwa kilka minut. To całkiem dużo. W Xbox One X ładuje się on w kilka sekund - mówi Bob Roberts, szef działu projektowego gry.
Roberts nie mówi o powodach opóźnienia premiery, ale możemy przypuszczać, że właśnie skrócenie czasów wczytywania może stanowić wyzwanie, któremu Monolith Studios chce podołać.
Roberts porusza też kwestię płynności rozgrywki i obiecuje, że nawet podczas epickich bitew z setkami postaci na ekranie studio stara się utrzymać stałe 30 klatek na sekundę.
Śródziemie: Cień Wojny zmierza na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz na komputery PC.
Źródło: sirusgaming.info / fot. WBIE
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1960, kończy 64 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1967, kończy 57 lat