Mogliśmy walczyć i myśleliśmy o tym. Walka jednak trwałaby długo i mogłaby być bardzo kosztowna. Nie chcieliśmy wydawać naszych cennych środków z Kickstartera i nie chcieliśmy też prosić o dodatkowe fundusze na ten cel. Wykorzystywanie środków od wspierających na coś, co nie byłoby związane z procesem twórczym lub nagrodami dla wspierających wydawało nam się okropne. Nawet jeślibyśmy wygrali, to wymagałoby to nakładu finansowego i naszym zdaniem nie było warto.Ostatecznie zdecydowano się nieznacznie zmienić tytuł - od teraz gra nazywa się Prey for the Gods, co łączy w sobie dwa angielskie słowa "prey" oraz "pray", a więc "polować" i "modlić się".
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj