Ubisoft zaczyna łatać „Assassin’s Creed: Unity”. Znamy listę poprawek
Błędy, glitche, bugi - nazwijcie je jak chcecie - są uciążliwe w każdej grze, szczególnie gdy występują nadzwyczaj często. Niestety dla większości odbiorców Assassin's Creed: Unity problemy z grą pojawiają się nagminnie. Ubisoft stara się temu zaradzić.
Błędy, glitche, bugi - nazwijcie je jak chcecie - są uciążliwe w każdej grze, szczególnie gdy występują nadzwyczaj często. Niestety dla większości odbiorców Assassin's Creed: Unity problemy z grą pojawiają się nagminnie. Ubisoft stara się temu zaradzić.
Assassin's Creed: Unity otrzymało już tzw. day one patch, lecz niewiele on wniósł, a problemy w większości przypadków pozostały. Francuski wydawca i producent gry jest świadom problemu, który nęka tytuł i już obiecuję łątkę. Patch ma pojawić się wkrótce. Wiemy, jakie główne problemy ma wyeliminować.
Zobacz także: "Assassin's Creed: Unity" - najbardziej zabugowaną grą?
W pierwszej kolejności deweloperzy z Ubisoftu skupili się na następujących błędach Assassin's Creed: Unity:
- zapadający się pod powierzchnię ziemi Arno,
- crash gry w momencie gdy dołączamy do sesji co-op,
- Arno nie potrafiący wydostać się z wozów z sianem,
- opóźnienie w pojawianiu się głównego menu po uruchomieniu gry.
Zapewne obok tych najważniejszych usprawnień gry doczekamy się kilku mniejszych. W kolejnych łatkach Ubisoft chce poprawić:
- niską wydajność,
- wyświetlanie grafiki i kolizja przedmiotów,
- matchmaking w trybie kooperacji,
- kredyty Helix.
Poniżej możecie obejrzeć jeden z zabawniejszych błędów nowej części "Assassin's Creed".
[video-browser playlist="613965" suggest=""]
Źródło: vg247.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat