„Wiedźmin 3: Dziki Gon” – kolejne problemy
Powoli tradycją stają się kłopoty, jakie napotyka gra "Wiedźmin 3: Dziki Gon" po kolejnej aktualizacji. Tym razem nie obyło się ich przy wersji 1.07.
Powoli tradycją stają się kłopoty, jakie napotyka gra "Wiedźmin 3: Dziki Gon" po kolejnej aktualizacji. Tym razem nie obyło się ich przy wersji 1.07.
Zaczęło się od tego, że aktualizacja 1.07 do gry "The Witcher 3: Wild Hunt" nie pojawiła się tak, jak obiecali twórcy. Update gry wystąpił w różnych czasach dla różnych platform docelowych, a w części Europy wcale go jeszcze nie ma. Osoby, które pobrały łatkę 1.07 na swoje konsole również nie mają wielkich powodów do zadowolenia. Poza poprawkami zauważono... spadek płynności gry, a aktualizacja miała go poprawić.
Czytaj także: Pełna lista zmian w nowej łatce do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”
Problemami zajmują się już technicy CD Projekt RED, o czym w stosownym wpisie poinformowano na twitterze.
W kwestii wydajności gry "The Witcher 3: Wild Hunt" pomocne okazują się testy przeprowadzone przed Digital Foundry. Wynika z nich, że gra w wersji konsolowej ma problemy z płynnością. Tytuł pod względem klatek animacji po aktualizacji do wersji 1.07 wypada gorzej, niż to było po aktualizacji do v1.05.
W newralgicznych miejscach "The Witcher 3: Wild Hunt" potrafi zwolnić płynność rozgrywki nawet do 20 klatek na sekundę, podczas gdy po aktualizacji 1.05 wartość ta wahała się w przedziale 20-30 fps.
Źródło: twitter.com ; eurogamer.net / fot. CD Projekt RED
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat