YouTube testuje dostęp do filmów z reklamami. W ofercie Rocky i Terminator
YouTube stawia pierwsze kroki, by zachęcać odbiorców do swojej oferty. Możliwość oglądania za darmo kinowych filmów z reklamami jest w fazie testów.
YouTube stawia pierwsze kroki, by zachęcać odbiorców do swojej oferty. Możliwość oglądania za darmo kinowych filmów z reklamami jest w fazie testów.
YouTube chce udostępniać pełne filmy za darmo z reklamami. Rohit Dhawan, dyrektor ds. produktów w YouTube w rozmowie z AdAge wyjawia, że tego typu forma stanowi dobrą okazję dla reklamodawców. Twierdzi on, że budują system, który pozwoli im kupować reklamy w określonych filmach. To ma dać okazję dotarcia do oczekiwanej grupy odbiorców.
Na razie w fazie testów tego typu formy udostępniania jest jakieś 100 filmów. Wśród nich The Terminator, pierwsze pięć części serii Rocky czy Legally Blonde.
Póki co, ta opcja nie jest dostępna w Polsce, gdyż przy wspomnianych filmach nadal jest możliwość obejrzenia za określoną opłatą. Przypomnijmy, że YouTube od dawna proponuje tego typu formę oglądania starych tytułów w najwyższej jakości obrazu. Sami też produkują coraz więcej seriali na swojej platformie YouTube Red.
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat