

Activision przymierza się do przeniesienia na ekrany kin i telewizji swojej sztandarowej marki, serii gier Call of Duty, której najnowsza odsłona Call of Duty: WWII zadebiutowała przed kilkoma dniami. Pierwsze ustalenia w tej kwestii już padły. Wydawca zdaje sobie sprawę, że podejmuje duże ryzyko, więc do tematu podchodzi ostrożnie.
Zawsze należy być ostrożnym podczas otwierania tak zasłużonej serii, z takim dorobkiem, na nowe formy - mówi Tim Kiplin.Twórcy zastrzegają jednak, że projekt może się nie udać, jeśli nie zostaną spełnione pewne warunki dotyczące jakości, ale w projekcie widzą też szansę na powiększenie fanów serii.
Jeśli scenariusz i historia nie są odpowiednie, nie zrobimy tego. To nie jest jedna z tych sytuacji, gdy jakość nie gra roli, to nie tak. Uważamy, że jeśli projekt będzie odpowiedni, ma szansę rozbudować docelową grupę odbiorców poza tradycyjne podstawy, na których bazują gry - dodaje przedstawiciel wydawcy.Źródło: mcvuk.com / fot. Activisino

