Nie ulega wątpliwości, że pandemia koronawirusa i wszystkie jej następstwa odbiły się z pełną mocą również na branży komiksowej. Dość powiedzieć, że w kwietniu DC postanowiło zerwać współpracę z największym dystrybutorem powieści graficznych na amerykańskim rynku, Diamond Comics, by swoje kolejne tytuły rozpowszechniać przy pomocy firm UCS Comic Ditributors i Lunar Distribution. Jak się teraz okazuje, od 1 stycznia przyszłego roku wydawnictwo będzie dystrybuować komiksy już wyłącznie poprzez ostatnie z przedsiębiorstw. Na tym jednak nie koniec. DC ustaliło również nowe kwoty minimalnego zamówienia wśród sklepów komiksowych i innych sprzedawców. Od przyszłego roku będą one kształtować się na poziomie 125 USD tygodniowo lub 500 USD miesięcznie - w obu wariantach mówimy o kwocie uwzględniającej okładkowe ceny poszczególnych zeszytów. Na zmiany na polu dystrybucji zdecydował się również Dom Pomysłów, który skrócił okres oczekiwania na bieżące tytuły w ramach usługi Marvel Unlimited. Od teraz korzystający z niej internauci będą mogli przeczytać aktualne zeszyty 3 miesiące po ich premierze w wersji fizycznej i cyfrowej (jak do tej pory okres ten wynosił pół roku). Wiceprezes ds. nowych mediów i marketingu wydawnictwa, Jessica Malloy, stwierdziła w oświadczeniu:
Od początku roku widzimy, że nasze historie w ramach Marvel Unlimited przeczytano już dziesiątki milionów razy. (...) Ekspansja tej usługi oznacza jedno: fani będą teraz mogli przeczytać ich ulubione historie jeszcze szybciej. 
Dom Pomysłów chce również zachęcić do korzystania z Marvel Unlimited poprzez ofertę związaną z uzyskiwaniem specjalnych punktów w usłudze (tzw. punkty Marvel Insider). Do końca października każdy z nowych i aktualnych subskrybentów będzie mógł ich zyskać aż 6 tysięcy. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj