Marvel’s Spider-Man: Miles Morales z trybem 60 FPS i ray tracingiem jednocześnie
Posiadacze PS5 mogą cieszyć się grą Marvel's Spider-Man: Miles Morales w 60 klatkach oraz z ray tracingiem jednocześnie. Nowa aktualizacja dodała taką opcję, chociaż wiąże się ona z niższą jakością oprawy.
Posiadacze PS5 mogą cieszyć się grą Marvel's Spider-Man: Miles Morales w 60 klatkach oraz z ray tracingiem jednocześnie. Nowa aktualizacja dodała taką opcję, chociaż wiąże się ona z niższą jakością oprawy.

Ray tracing to technologia bardzo efektowna, a realistyczne odbicia i oświetlenie potrafią bardzo mocno urzeczywistnić wirtualne światy. Jej zastosowanie jest jednak bardzo zasobożerne i do komfortowej zabawy w ten sposób i przy rozdzielczości 4K oraz 60 klatkach na sekundę konieczne jest posiadanie bardzo kosztownego peceta. Twórcy gier na konsole nowej generacji muszą więc decydować się na różne kompromisy. W przypadku Marvel Spider-Man: Miles Morales od dnia premiery na PS5 otrzymaliśmy możliwość rozgrywki w 4K i 60 klatkach na sekundę lub 30 klatkach i z ray tracingiem. Teraz zaś pojawiła się aktualizacja, która dodaje trzecią opcję, znajdująca się gdzieś pomiędzy tymi dwiema poprzednimi.
Patch wprowadził tryb, który pozwala na zabawę jednocześnie z ray tracingiem i 60 klatkami. Oczywiście jest pewien haczyk – w ten sposób gra obniży rozdzielczość, a także pewne inne ustawienia, między innymi jakość samych odbić czy ilość przechodniów na ulicach Nowego Jorku.
Źródło: twitter.com



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 46 lat
ur. 1986, kończy 39 lat
ur. 1980, kończy 45 lat
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1984, kończy 41 lat

