Źródło: Instagram / Tiger Energy Drink
Polski startup Fanadise postanowił wybić się na popularności Bored Ape Yacht Club i stworzyć własny klub miłośników technologii NFT. Trzon obu projektów wygląda bardzo podobnie: każdy klient, który zakupi klubowy token, otrzyma jego wizualizację pod postacią losowo wygenerowanego zwierzaka. Choć plik graficzny sam w sobie nie ma żadnej wartości i jest wyłącznie reprezentacją wykupionego tokena, posiadacze tych NFT chętnie wykorzystują wspomniane wizualizacje w mediach społecznościowych w roli awatara.
Po raz pierwszy o Fancy Bears Metaverse zrobiło się głośno na początku 2022 roku, kiedy spersonalizowanymi wizerunkami misiów pochwaliło się grono influenceró w tym m.in. Magdalena Gessler oraz Krzysztow Gonciarz. Teraz do elitarnego grona posiadaczy spersonalizowanych tokenów dołącza pierwsza polska marka – Tiger Enerdy Drink.
Dorota Liszcza odpowiedzialna za komunikację korporacyjną w Grupie Maspex wyjaśniła na łamach serwisu Wirtualne Media, że wejście Tigera na rynek NFT stanowi potwierdzenie nowoczesnego wizerunku marki, która idzie z duchem czasu i nie stroni od wykorzystywania innowacji technologicznych w procesie komunikacji z klientami. Współpraca ze startupem Fanadise ma zatem przede wszystkim charakter marketingowy i wizerunkowy.
Na razie nie wiadomo, jakie będą dalsze kroki firmy w branży NFT, choć Dorota Liszcza twierdzi, że otwarcie się Tigera na tę innowacyjną technologię „daje kolejne możliwości rozwoju na tym polu”. Można zatem przypuszczać, że w przyszłości Maspex zainwestuje w kolejne tokeny NFT.
Zobacz także:
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze
Źródło: Wirtualne Media