Moda kocha powroty do przeszłości. Nic więc dziwnego, że na punkcie [link id=11808]Downton Abbey[/link] i [link id=12439]Zakazanego imperium[/link] oszaleli nie tylko widzowie, ale i wielcy projektanci. Moda jest w tych produkcjach jedną z głównych bohaterek, symbolem obyczajowych przemian.

"/> Moda kocha powroty do przeszłości. Nic więc dziwnego, że na punkcie [link id=11808]Downton Abbey[/link] i [link id=12439]Zakazanego imperium[/link] oszaleli nie tylko widzowie, ale i wielcy projektanci. Moda jest w tych produkcjach jedną z głównych bohaterek, symbolem obyczajowych przemian.

"/> Moda kocha powroty do przeszłości. Nic więc dziwnego, że na punkcie [link id=11808]Downton Abbey[/link] i [link id=12439]Zakazanego imperium[/link] oszaleli nie tylko widzowie, ale i wielcy projektanci. Moda jest w tych produkcjach jedną z głównych bohaterek, symbolem obyczajowych przemian.

"/>
placeholder
Reklama
placeholder
Reklama
ZAMKNIJ
placeholder
placeholder
Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV