 
 Warner Bros.
                                            
                            Warner Bros.
                        
                                    Drugi zwiastun filmu Batman podbił serca fanów w ekspresowym tempie, jednak studio Warner Bros. postanowiło na tym polu pójść za ciosem - do sieci trafił również nowy spot telewizyjny, który ma na celu wydobyć esencję ujęć pokazanych w trailerze (nie znajdziemy w nim żadnych nowych ujęć czy choćby kwestii dialogowych). Firma reklamuje ten materiał słowami, które pojawiły się wcześniej w trailerze; chodzi tu o zagadkę Riddlera: "Co jest czarne, niebieskie i cały czas martwe?". Wideo akcentuje również opanowujący Gotham chaos i brutalność krucjaty Mrocznego Rycerza. Zobaczcie sami:
Do sieci trafiły zdjęcia figurek kolekcjonerskich od firmy McFarlane - widzimy na nich tak tytułowego bohatera, jak i Catwoman oraz Riddlera. W przypadku tych ostatnich możemy lepiej przyjrzeć się ich filmowym kostiumom; wiemy już więc, że Selina Kyle będzie posługiwać się swoim charakterystycznym biczem:
Dziś ruszyła w dodatku przedsprzedaż repliki samochodu Batmana, z którego będzie on korzystał w przyszłorocznej produkcji. Firma Mattel wykonała Batmobil w skali 1:10; w zestawie znajduje się także figurka Mrocznego Rycerza oraz bat-sygnał i monitory z Jaskini Nietoperza w wersji miniaturowej. Całość ma kosztować 500 dolarów.
Co ciekawe, Robert Pattinson w trakcie testowych nagrań poruszał się w tym samym stroju Mrocznego Rycerza, który w filmie Batman Forever założył Val Kilmer. Reżyser Matt Reeves po stworzeniu dwóch ujęć miał zastanawiać się nad tym, co zrobić z potem spływającym po twarzy aktora. Pattinson stwierdził jednak wówczas:
Zobacz także:
Batman wejdzie na ekrany kin 4 marca 2022 roku.
Źródło: Screen Rant/comicbook.com
 
 
    
 
 
                         
         
             
         
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                
 
         
         
                     
             
             
                                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
             
             
             
            