 
 
                                    Sony zmieniło zdanie w sprawie modów do gier, zatem produkcja Farming Simulator 17 będzie korzystała z tego udogodnienia na sprzęcie japońskiego producenta. O obecność modów na PC i Xbox One byliśmy spokojni, ale o takie modyfikacje na PlayStation 4 twórcy musieli walczyć. Jednak w przypadku tej gry, z modami na konsolach będzie różnie.
Czytaj także: Warhammer: The End Times – Vermintide debiutuje na konsolach
Jak się okazuje, Sony oraz Microsoft przyjrzą się modyfikacjom, jakie stworzyli gracze do Farming Simulator 17 na platformie PC i wybiorą takie, które w ich opinii "nadają się" do konsolowej edycji gry.
– W tym roku, ze wsparciem Sony i Microsoftu, zapewnimy wybór najlepszych modów stworzonych przez graczy na PC na konsolach, tworząc ich porty. Wszystkie mody będą sprawdzane wewnętrznie przed udostępnieniem w celu spełnienia wymagań konsolowych. Gracze PC będą mogli cieszyć się większą liczbą modów, a konsolowa społeczność będzie dostawała regularnie kolejne mody za darmo - czytamy w informacji.
Trochę szkoda, że tak Sony i Microsoft podchodzą do modowania gier, ale lepsze to, niż nic.
Premiera gry już pod koniec października.
Źródło: gameinformer.com / fot. Focus Home Interactive
 
 
    
 
 
                         
         
                                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
             
             
             
            