The Callisto Protocol zostało pocięte. Reżyser gry o problemach produkcyjnych
Glen Schofield, reżyser gry The Callisto Protocol, dzieli się z fanami informacjami o pracach nad tytułem. Produkcja nad grą nie była usłana różami.
Glen Schofield, reżyser gry The Callisto Protocol, dzieli się z fanami informacjami o pracach nad tytułem. Produkcja nad grą nie była usłana różami.
The Callisto Protocol to całkiem udana produkcja w klimatach Dead Space, która nie odniosła komercyjnego sukcesu. Teraz, po latach od premiery, dowiadujemy się, czym to mogło być spowodowane. Informacje na światło dzienne rzuca Glen Schofield, reżyser gry, który w ubiegłym roku opuścił studio odpowiedzialne za ten tytuł. Okazuje się, że praca nad projektem nie była łatwa.
Schofield przyznał wprost, że narzekania graczy na małą różnorodność przeciwników są uzasadnione, a finalny produkt odbiegał od pierwotnych założeń. Wskazał on, że z produkcji musieli wyciąć około 3-4 rodzajów wrogów i co najmniej dwóch bossów. Dlaczego tak się stało?
Według reżysera jego zespół produkcyjny zmagał się z pandemią COVID-19. W czasie pracy w biurze co chwila brakowało 20-30 osób z zespołu, którzy chorowali lub dochodzili do zdrowia. Praca zdalna też nie wypadała najlepiej. Niemniej wszystko zaczęło się sypać, gdy wydawca wycofał się z obiecanego dodatkowego czasu na tworzenie gry.
Reżyser miał także plany na kontynuację z Jacobem Lee w roli głównej, niemniej szanse na sequel są znikome.
Źródło: mp1st.com; YouTube.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1957, kończy 67 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1986, kończy 38 lat
ur. 1989, kończy 35 lat